وبلاگ

چگونه دزدگیر خود را از راه دور کنترل کنیم؟

بروزرسانی: 26 اکتبر 2023

آنچه در این مقاله می‌خوانید

آنچه در این مقاله می‌خوانید

کنترل دزدگیر از راه دور

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که چجوری می تونیم دزدگیر پارادوکس یا کنترل پنل دزدگیر را از راه دور کنترل کنیم؟

احتمالا برای شما این دغدغه بوده یا هست چگونه دزدگیر خود را از دور کنترل کنیم که زمانیکه دزدگیر پارادوکس یا هر دزدگیر با هر برند دیگری که نصب کردم را چطور بررسی کنم و کنترل کنم. امروزه با امکانات تکنولوژی ماننده اینترنت و امکانات سیم کارت ها راه را برای رسیدن به تمامی مقاصد ما آسوده شده پس در زمانیکه شما می خواهید یک دزدگیر بخرید و این دیدگاه را دارید تا از راه دور سیستم را کنترل کنید به این توجه کنید که دستگاه دزدگیر شما آیا قابلیت ارسال و دریافت دستورات از راه دور را دارد؟

بطور ساده تر، قابلیت پشتیبانی از سیمکارت و اینترنت را داشته باشد. چرا که بزودی با نسل جدید اینترنت اشیا 5G تمامی دستگاه های به اینترنت متصل و قابل کنترل می باشد.

امروزه پنل های دزدگیر با وروی سیمکارت و خط شهری بسیار در بازار موجود هست و بدلیل امکاناتی که به کاربر می دهد از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. پنل های دزدگیر سیمکارتی، برندهای مختلف ایرانی و خارجی وجود دارد اما حتما ااگر برای منزل و یا محل کار و هر مکانی که در آن زندگی می کنید ارزشمند است پس بهتر است برای امنیت هم ارزش قائل شوید.

دزدگیر سمیکارتی یا خط شهری؟

کنترل پنل های دزدگیر سیمکارتی بخاطر امنیت و کنترل بالای سیستم از فروش بالایی برخوردار هستند و این سیستم های بوسیله بردازش دستور های sms یا USSD یا اینترنت کنترل می شوند که با نصب اپلیکیشن یا نرم افزار مربوطه از راه دور تمامی اتفاقات و هشدار ها را نشان می دهد. هر زمان که شما محل خود را ترک میکنید و فراموش میکنید سیستم فعال است یا خیر با ارسال دستور وضعیت سیستم با برنامه براحتی از مسلح بودن آن مطلع می شوید و در صورتی هشداری سیستم انجام دهد هم از طریق پیامک و تماس و هشدار نرم افزاری به شما اطلاع رسانی می کند.

بعضا بعضی سیستم ها هم دارای ورودی خط تلفن شهری و هم سیمکارتی و بعضی سیستم ها دارای دو عدد سیمکارت تولید و توضیع شده که در بازار رقبانی و جذب سیستم های حفاظتی انتخاب را برای ما سخت و دشوارتر می سازد پس همیشه با کارشناس خود یا مشاوران ایران دژ در تماس باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

احتمالا برای شما انتخاب سخت تر شده که دستگاه مناسب با اتصال خط شهری و سیمکارتی کدام بهتر است. بهترین پاسخ به شما اینکه اگر میخواهید قیمت مناسب سیستم حفاظتی داشته باشید از دستگاهی تنها خط شهری داشته باشید استفاده کنید و اگر می توانید هزینه بیشتر انجام دهید و کنترل پنل های سیمکارتی را تهیه کنید و اگر برای بانک ها و سازمانها میخواهید تهیه کنید حتما از دستگاه های برند معروف دو سیمکارتی و اتصال دزدگیر به اینترنت استفاده کنید.

ماژول کنترل پنل دزدگیر سیمکارتی پارادوکس

اگر یک سیستم پارادوکس دارید و میخواهید آن را به تلفن کننده سیمکارتی متصل کنید باید برای دستگاه خود از ماژول های سیمکارتی PCS250, PCS260, GPRS14 می باشد. کافیست ابن ماژول ها را جداگانه تهیه کنید و بر روی برد کنترل پنل دزدگیر پارادوکس نصب کنید و از طریق راهنما تنظیمات را راه اندازی کنید.

دزدگیر های پارادوکس به دلیل پیچیدیگی و گستردگی تخصصی سیستم های امنیتی تمامی امکانات را بصورت ماژولار در اختیار شما قرار داده تا بتوانید هر کدام از بخش هایی که مورد نیاز شما هست را تهیه کنید و از آن روی دزدگیر پارادوکس استفاده کنید.

دزدگیر سیمکارتی پارادوکس

جمع بندی

پس پاسخ به سوال چگونه دزدگیر خود را از دور کنترل کنیم؟ این است که دزدگیر های دیگری هم در بازار هستند و بسیار در این حوزه قدرتمند کار میکنند و تمامی امکانات را روی پنل تهیه کرده اند تا بتوانند رقابتی امن داشته باشند و حرف آخر اینکه بسته به هزینه ای که میخواهید انجام دهید کنترل پنل خود را انتخاب کنید چون ممکن است برای مکانی نیاز نباشد هزینه بسیار بالایی برای تهیه سیستم تخصصی مانند سیستم های پارادوکس انجام دهید و با هزینه های بسیار پایین تر می توانید برندهایی همچون دزدگیر تسو، دزدگیر فایروال و دزدگیر کلاسیک را تهیه کنید که بسیار این سیستم ها در جای خود حساس و قدرتمند هستند و هر روز یک اماکن جدید با امنیت بالاتر را تولید و به شما مشتریان گرامی ارزه میکنند.

بدون پاسخ/5

دیدگاهتان را بنویسید

خانه
منو
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من